Veelgestelde vragen

Hoe kan ik betalen in de Ballorig webshop?

In de Ballorig webshop zijn er verschillende betaalmogelijkheden. Te weten: Ideal, VISA, PayPal, Mastercard, Stripe en Cash on Delivery.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij hanteren twee verschillende verzendkosten gebaseerd op de grote van het pakket. Voor kleine pakketten hanteren wij 4,95 euro en voor grote pakketten hanteren wij 6,95 euro. Boven de 50,- euro betaal je geen verzendkosten.

Hoe lang duurt het voor ik mijn pakketje binnen heb?

Heb je je bestelling voor 14:00 uur geplaatst? Dan heb je je pakketje de volgende dag al in huis. Heb je de bestelling na 14:00 uur geplaatst, dan schuift de levering een dag op. Je pakket wordt geleverd via PostNL. In het weekend worden geen pakketten verstuurd. Plaats je je bestelling vrijdag aan het einde van de middag, dan wordt je pakket dus op maandag verzonden. Als gevolg van corona kan post mogelijk vertraging oplopen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wil je je bestelling annuleren of wijzigen? Neem dan per mail contact met ons op via contact@ballorig.nl of neem op doordeweekse dagen telefonisch contact op via 020-2619480.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur

Hoe kan ik een item retourneren?

Mocht een item niet aan je verwachtingen voldoen dan kan deze geretourneerd worden. Hiervoor gelden de volgende voorwaarden:

  • Artikelen kunnen retour gestuurd worden binnen 14 dagen na de dag van bezorging.
  • De pakbon (of een kopie hiervan) ook terugsturen.
  • Artikelen dienen in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden, gelieve met aangehechte prijskaartjes.
  • Artikelen dienen :
    – ongedragen en onbeschadigd te zijn. (passen is toegestaan)
    – ongewassen te zijn.
    – niet door u hersteld te zijn(of een poging daartoe).
  • U heeft de gebruiksaanwijzing/gebruiksinstructies opgevolgd.
  • De retourzending dient (voldoende gefrankeerd) te zijn.

Alleen als aan al deze voorwaarden is voldaan kan de retourzending geaccepteerd.

Retourneren kan naar het volgende adres:

Ballorig B.V.
Willem Fenengastraat 4b
1096 BN Amsterdam

Wanneer wordt het aankoopbedrag teruggestort in het geval van retourneren?

Het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen na ontvangst van je retourzending teruggestort.

Ik heb geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling. Wat moet ik nu doen?

Neem in dat geval even per mail contact met ons op via contact@ballorig.nl. Dan controleren we het voor je.

Kan ik via de Ballorig webshop ook tickets of feestjes kopen?

Leuk dat je wilt komen spelen of dat je je verjaardag bij ons wilt vieren! Klik daarvoor in het hoofdmenu op ‘Tickets’ of ‘Feestjes’. We hopen je snel te zien in één van onze vestigingen.

Overige vragen...

Staat het antwoord op je vraag er niet tussen? Stuur ons een mail via contact@ballorig.nl of neem op doordeweekse dagen telefonisch contact op via 020-2619480.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur.